Ządanie

Pomóż zamówieniom

Kolejność jest szybka i prosta. Nasz proces składania zamówień składa się z pięciu jasnych kroków w celu określenia, jak chcesz. Twoje zamówienie nie będzie ostateczne, dopóki nie potwierdzisz. Możesz dostosować wszystko do swoich potrzeb.

1. Wybierz swój produkt

  • Przy użyciu przycisku "Dodaj do koszyka" dodaj go do koszyka. Jeśli chcesz zamówić wiele kopii, zmień numer. Można to zrobić bezpośrednio na stronie produktu lub w koszyku.
  • Przy użyciu przycisku "Kontynuuj zakupy" wróć do sklepu.
  • Czy o tym myślisz? Następnie kliknij kosza w lewej kolumnie, aby usunąć produkt z koszyka.
  • Gotowy do sklepu? Następnie kliknij przycisk "Continue Checkout".

2. Wpisz swój adres rozliczeniowy

  • Na ekranie "Adres rozliczeniowy" możesz podać informacje o adresie. Te informacje służą do wysłania zamówienia. Pola oznaczone gwiazdką (*) muszą zostać wypełnione.
  • Jeśli adres wysyłki różni się od informacji o płatności, wybierz "Wyślij na inny adres"

3. W razie potrzeby wprowadź informacje o wysyłce

  • Jeśli na ekranie "Dostarczanie adresu" wskazano, że zamówienie powinno zostać wysłane pod inny adres niż adres rozliczeniowy, na tym ekranie można wpisać informacje o wysyłce.

4. Wybierz metodę wysyłki

5. Wybierz metodę płatności

6. Sprawdź i potwierdź zamówienie

W tym kroku otrzymasz przegląd informacji o zamówieniu.

  • Czy wszystko w porządku? Następnie można wykonać zamówienie przy użyciu przycisku Kup teraz.
  • Chcesz coś zmienić? Następnie kliknij "Zmień" w prawej kolumnie elementu, który chcesz dostosować.

Status zamówienia przez e-mail

Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie zamówienia potwierdza wszystkie informacje o zamówieniu. Jeśli nie otrzymałeś e-maila? Sprawdź skrzynkę pocztową dotyczącą spamu lub skorzystaj z skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszej obsługi klienta.

Anuluj lub zmieniaj

Czy chcesz zmienić lub anulować zamówione zamówienie? Weź skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszej obsługi klienta.